ΚΟΠΩΣΗ; 6 TIPS ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ!

Κυρίως κείμενο

Οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας συχνά ρίχνουν τα επίπεδα της ενέργειάς μας, με αποτέλεσμα να δυσκολευόμαστε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις που... μας περιμένουν και δεν σηκώνουν αναβολή! Τι κάνουμε λοιπόν, όταν νιώθουμε συνεχώς κουρασμένοι, με πεσμένη ενέργεια και διάθεση;

1. Εξασφαλίζουμε καλό ύπνο

Προφανώς, ο ύπνος είναι το πρώτο «αντίδοτο» της κόπωσης. Ένας βαθύς και επαρκής βραδινός ύπνος μπορεί να μας χαρίσει την ενέργεια που έχουμε ανάγκη την επόμενη ημέρα.

Για να εξασφαλίσουμε την επιθυμητή ποιότητα ύπνου, φροντίζουμε:

  • Να τρώμε ελαφριά γεύματα, να αποφεύγουμε τα καφεϊνούχα ροφήματα, την κατανάλωση αλκοόλ και το κάπνισμα αργά το βράδυ. Το βαρύ φαγητό μπορεί να μας προκαλέσει καούρες και δυσφορία, ενώ τα υπόλοιπα χαρακτηρίζονται για τη διεγερτική τους δράση.
  • Να χαλαρώνουμε πριν ξαπλώσουμε, επιλέγοντας μια δραστηριότητα που μας ηρεμεί και, σε κάθε περίπτωση, να αποφεύγουμε το «σερφάρισμα» στο κινητό μας.
  • Να περιορίζουμε τη διάρκεια της μεσημεριανής σιέστας, εάν υπάρχει.

2. Κάνουμε γυμναστική

Άσκηση και κόπωση αποτελούν ένα παράξενο «ζευγάρι». Και όμως, η άσκηση αφενός βελτιώνει τη φυσική μας κατάσταση και τις αντοχές μας και, αφετέρου, ενισχύει την κυκλοφορία του οξυγόνου στο σώμα μας και, τελικά, τα επίπεδα της ενέργειας.

3. Ελέγχουμε το άγχος μας

Το άγχος να αντεπεξέλθουμε στις επαγγελματικές, οικογενειακές και κοινωνικές υποχρεώσεις μπορεί, επίσης, να «ρίχνει» την ενέργειά μας. Για να μην μας συμβαίνει αυτό, θέτουμε σε προτεραιότητα τις υποχρεώσεις μας και αναθέτουμε ορισμένες σε άλλα μέλη της οικογένειας. Μπορούμε, ακόμη, να μοιραστούμε ό,τι μας προβληματίζει με φίλους, να εφαρμόσουμε τεχνικές χαλάρωσης όπως ο διαλογισμός, η γιόγκα και το τάι τσι, ή να επισκεφθούμε έναν σύμβουλο ψυχικής υγείας.

4. Ενυδατωνόμαστε σωστά

Το νερό μπορεί να ενισχύσει την απόδοση σε πολλές απαιτητικές δραστηριότητες. Όταν το σώμα μας έχει έλλειψη υγρών, άλλωστε, ένα από τα πρώτα σημάδια είναι το αίσθημα κόπωσης.

5. Ακολουθούμε ισορροπημένη διατροφή

Η κατανάλωση τροφών με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, των οποίων τα σάκχαρα απορροφώνται αργά, μπορεί να μας βοηθήσει να αποφύγουμε την πτώση στην ενέργεια που εμφανίζεται συνήθως μετά την κατανάλωση σακχάρων που απορροφώνται γρήγορα. Στα τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη περιλαμβάνονται: δημητριακά ολικής άλεσης, λαχανικά, ξηροί καρποί και υγιεινά έλαια, όπως το ελαιόλαδο.

Φροντίζουμε να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας τα θρεπτικά στοιχεία που θα ενισχύσουν τα επίπεδα της ενέργειάς μας. Ανάμεσα σε αυτά είναι και το μαγνήσιο, ένα μέταλλο που συμμετέχει στη διάσπαση της γλυκόζης σε ενέργεια. Προσθέτουμε μια χούφτα αμύγδαλα, φουντούκια ή κάσιους στην καθημερινή μας διατροφή, τρώμε περισσότερα δημητριακά ολικής άλεσης και περισσότερα ψάρια.

Δεν παραλείπουμε το πρωινό γεύμα. Το πρωινό είναι, για πολλούς, το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό, αναφέρουν, δε, ότι έχουν καλύτερη διάθεση και περισσότερη ενέργεια στη διάρκεια της ημέρας.

6. Βάζουμε στην καθημερινότητά μας την πολυβιταμίνη VM-2000

Για να έχεις ενέργεια κάθε μέρα και γερό οργανισμό, επίλεξε τη VM-2000 της SOLGAR! Η υψηλής ισχύος πολυβιταμίνη με 32 βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, αμινοξέα και αντιοξειδωτικά συστατικά, χαρίζει στον οργανισμό την ενέργεια, την τόνωση και την πνευματική διαύγεια που χρειάζεται, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

 
Πηγές
https://www.health.harvard.edu/energy-and-fatigue/9-tips-to-boost-your-energy-naturally
https://www.webmd.com/women/features/10-energy-boosters

Share this article: